Keurmerken en accreditaties MoveHs | MoveHs

Keurmerken en klachtenprocedure

header-semh

 

 

 

 

Deze onafhankelijke stichting certificeert leveranciers van medische hulpmiddelen die hoogwaardig kwaliteitswerk leveren. De door de SemH erkende leverancier is een professional die door opleiding en ervaring weet hoe te handelen. Bovendien levert de erkende leverancier een hulpmiddel dat is afgestemd op de zorgvraag die past bij uw behoefte. http://www.semh.info

 

1489396042aff90eadd1dfa37ce662a74f262f0fe9

 

 

 

 

HSBN staat voor kwaliteit en is de vereniging voor de echte haarwerkspecialist. Hier bleek een grote behoefte aan te bestaan, met name onder door de SEMH gecertificeerde haarwerkbedrijven. Maar sowieso onder de haarwerkspecialisten die gedreven worden door vakmanschap en zich daarmee willen onderscheiden. De HSBN heeft gecombineerd met de SEMH veel parate kennis tot haar beschikking. HSBN zorgt er voor dat haarwerkspecialisten, zorgverzekeraars en gebruikersorganisaties een aanspreekpunt hebben waar nagenoeg alle relevante expertise aanwezig is.

 

Logo geschillencommissie(2)

Klachtenprocedure

U heeft een medische verstrekking geleverd gekregen. Ondanks het feit dat wij uitgebreid met u de mogelijkheden, onmogelijkheden en eventuele beperkingen van de verstrekking hebben besproken, kan het toch zo zijn dat de verstrekking volgens u niet voldoen aan de eisen. Indien wij een ‘ontevredenheid‘ van u hebben vernomen zullen wij deze desgewenst als klacht in behandeling nemen volgens de klachtenprocedure, deze bevat de volgende elementen:

  • MoveHs reageert binnen 5 werkdagen mondeling of schiftelijk op een klacht
  • de klacht wordt geanalyseerd zodat de oorzaak naar boven komt
  • de corrigerende maatregel om de klacht op te lossen wordt genomen
  • de preventieve maatregel ter voorkoming wordt genomen; indien van toepassing
  • de corrigerende/preventieve maatregel wordt genomen en aan client mondeling/schriftelijk medegedeeld
  1. Indien de cliënt en MoveHs niet tot overeenstemming zijn gekomen kan de casus schriftelijk als klacht aangemeld worden bij de onafhankelijke geschillen commissie Uiterlijke Verzorging. Klachten over behandelingen, productverkoop, haarwerken kunnen bij deze onafhankelijke commissie worden voorgelegd. Stichting Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag Anko,      T: 070-3105310 F: 070-3658814
  2. De uitkomst van deze klacht door de St. Geschillencommissie is bindend voor beide partijen.

 

 

 

 

5/5

Wat een geweldig bedrijf! Viola en Danique begrijpen de mensen met haarproblemen en doen er met veel liefde alles voor om de mensen weer mooi en blij te maken!

5/5

Al jaren heb ik last van haarverlies. Omdat ik niet anders gewend was, stond ik er niet bij stil dat er iets aan de hand zou kunnen zijn. Ik dacht dat dit gewoon iets was dat bij mij hoorde.

MoveHs
H. ter Kuilestraat 131
Buñuellaan 1
7547 BC Enschede
1325 PP Almere

Copyright 2012 - 2017 MoveHs Pure & Natural Hair Solutions | Leverings Voorwaarden | Sitemap